tirsdag 14. juli 2009

Heim til mor

Då var eg ENDELIG heime i Viksdalen att. Barndommens dal. Og det er fantastisk godt. Det er så grønt og vakkert her. Og så frisk luft. Men på ein måte er det som om eg var her for ei veke sidan. Det er rart korleis ein raskt kjem tilbake til det gamle. Eg har ete grandiosa og kjøttkaker, leverpostei og fårepølse.

No er det vel på tide og legge ned denne bloggen, i og med at Silje ikkje lenger er at Monash. Kanskje lagar eg ein ny blogg der eg skriv om livet etter Australia. Ken veit. Uansett, takk til alle som har følgt meg på reisa. Håpar dokke har hatt det like kjekt som eg har!

Silje is back in Norway!

3 kommentarer:

  1. Velkommen heim! Eg håpar at du vil skrive meir blogg, for eg synes at dette er stor underhaldning. Saknar også siste nytt om livet i Viksdalen ;)

    SvarSlett
  2. For å svare på kommentaren på bloggen min: Jeg skal skrive om alt det du foreslo. Jeg skal bare gidde det først....

    Synes absoultt du skal lage en ny blogg. Den kan hete: "Livet i Bergen uten alle de kule vennene mine. Akk, jeg skulle ønske jeg bodde i hippe,kule og trendye Oslo!"

    SvarSlett
  3. Nei! Ikke legg ned bloggen! Du kan bytte navn vettu. Du kan tilogmed bytte domenet!

    Gleder meg til å se deg i Bergen snart!

    SvarSlett