mandag 6. juli 2009

We'll meet again

Så var det tid for å ta farvel med Australia og legge på heimveg etter godt og vel 5 månader. Eg har hatt eit veldig bra opphald og eg vil utan å nøle ta i bruk klisjear som: eg har lært mykje, eg har sett mykje, eg har opplevd mykje, eg har erfart mykje, eg har møtt mykje kjekke og rare menneske, eg har utvida min horisont og forstått litt meir av korleis verda fungerar. Men for å ikkje drepe deg meir enn nødvendig med slikt vil eg gå over til å fokusere på kor forferdelig mykje eg gledar meg til å komme heim no, og til å sjå nettopp DEG igjen (untatt om du berre er ein random person som les denne bloggen).

Kjære Australia, på mange måtar var du slett ikkje som eg trudde, men på mange måtar levde du veldig opp til forventningane. Du kan i grunn tilby det meste som er og tilby. Du er veldig vennlig og avslappa og det er vanskeleg og ikkje like deg.
Beklagar Australia, eg har brukt altfor masse vatn og slept ut litt mykje CO2, men eg la igjen litt penga så eg håpar det går bra. We'll meet again, don't know where, don't know when. See you love, see you mate!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar